Serius.Rindu.

Assalamualaikum!
Post kalini memang rasa nak meleleh pulak.*okay, airmata sikit plus hingushijau.sobsob.hee.leklek der.jangan emo sangat..padahal saya nak share dengan korang pasal kawan-kawan saya, kelas 4 Jaguh saya, dorm Siti Sarah saya, 2011 saya, hah,..apa lagi saya.come on!sayasaya.okay, tiada idea.TETT! Maaf, memang bosan. Teringin nak tunjuk gambar kawankawan saya yang cunmelecun ni.yang machomacho ni.yang cerdikcerdik jugak!TERJAH!

HYE!Zakiah and Su'aidah here :D
Fauzan and Anas.Ojan genius arab tinggi.anas pulak otak math bio.semua nak!
Will miss you kak farahin.
Kamilah jejaka empatjaguh.aiman.nazrul.farizwan.
Siti Sarah makan durian. :D
Yeah.We Come.We Win.We Lead.

4 Jaguh memang ceria.Mesra gitu anak mak.*tetibe.Hah.
mehsinimehsini.nak peluk.jangan geli sue oi!
Oneandtwoandthreeand S.N.A.P!nah, tudia!Smile..

Camerapink yang berjasa keluarkan gambargambar tersebut.
Thankyou dila.

BAIK.rasanya ni je kot.kalau ikutkan nafsu nak masukkan lagi gambar jejaka idaman dan gadis ayu dalam entri ni.tapi hari pun dah pagi buta ni.eloklah kalau saya bersurai dahulu.ASSALAMUALAIKUM!
oh lupa! korang buatkan yang terbaik okay untuk SPM tahun hadapan.samasama kita doakan untuk kejayaan kita bersama.aminaminyarabbalalamin~ mak ai!takut la pulak :/

No comments:

Post a Comment