Bajetness.

Aku terbayang yang istilah 'bajet' tu sebenarnya ialah realitinya. Paham tak? Maksud aku hakikatnya. Okay okay aku nak bagi contoh. Contoh okay.
Macam gini hoh..

Jah : Eh! Kau ni bajet lawo ah pakai canggituh. Macam la lawo sangat...Dok langsong weh!
Ima : Oikk! Tak yoh nak komen sangat ah. I know myself..Sori kalau aku buat kau jeles *ima yg t'sentap

Okay word 'bajet' dalam situasi ni sebenarnya macam menunjukkan kenyataan kan..memang ima lawo pun macam emma watson kan kan. Tudiaaa Ima Wak Hassan!


Tapiiiiiiiii........
Aku terfikir juga kalau kalau istilah 'bajet' tu sebenarnya macam kes perli memerli. Macam dogging la. Tak, maksud aku menganjing. Atau vice versa la.

Jom kita lihat situasi seterusnya..

Contoh okay. Hanya contoh..

Munoh : You ni memang bajet hot tahu dok!
Minoh : Yess, and you see kan. I memang hot okay. I seriously hot.*gilo peghasang.

Anddd...extremely not la kan. Munoh was dogging si Minoh benornya. Kesian dia. 

Aww.Aww. I'm heating. Imma hot girl.

Sorry if anyone terasa. I just didn't mean to..so, be open minded. Ahh, please okay. I don't know anything, but I guess a lot. Frankly speaking boleh tak? Tak payah nak bajet bajet bajet sangat lahh. I hate it. Kalau nak cakap hitam ke putih ke gelap ke cerah ke gemuk ke kurus ke apa ke just saying. Yess, honestly. Perkataan bajet tu bagi aku macam menyakitkan. It's too much and too hurt for me and probably to others too.


Ha ha ha. Ye kau la!

5 comments: