.

Stadium Darul Makmur memang dipenuhi macam macam manusia semalam. Memang penuh. Ah, aku pun tengok bola juga walaupun tidaklah terlalu minat gila. Tapi aku concerned dengan adik aku yang selok sangat nak tengok tu. Memang ramai manusia. Memang ramai orang yang aku jumpa. Memang enjoy la tengok pasukan Tok Gajah beraksi. Puas juga rasanya menjerit walaupun akhirnya seri 2-2 lawan pasukan Kelate.

Hogoh Pahang Hogoh!!




8 comments:

  1. wohh Arra ! Mesti jumpa dengan budak budak laki XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang ramai. tapi batch kita tak jumpa la pula.

      Delete
  2. Replies
    1. okay. saya kena translate ke ore kelate ni.. err, hogoh tu maca kasi gegor ah gitu. pehe dok? hehe. ye dok tahu..

      Delete
  3. untunglah arra >< ada jumpa adik saya ? -,- *memang tak lah.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. anda tanya anda yang jawab. kalau saya jumpa dah lama I say hi. hehe ;p

      Delete
  4. "selok" tu bhse pahang ke? aku xtahu

    ReplyDelete